If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Колеги темата е стара ама да не отварям нова ще питам тука.
Вариаторите за двигатели 1.6, 1.8 и 2.0 при 156 еднакви ли са? А тези от 156 еднакви ли са с тези от 145/6 ?
Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ
Има ги сред предлагащите итал-части магазини и търговци. Въпросът е само дали ти се плащат парите, на които ги продават, като се има предвид на каква сума може да си намериш от другаде...
Две черни перли... Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93
Има ги сред предлагащите итал-части магазини и търговци. Въпросът е само дали ти се плащат парите, на които ги продават, като се има предвид на каква сума може да си намериш от другаде...
KO ?
един кит е 12 13 лева.....
от какви места какво се намира и на кви пари - светни ни ?
Китът колко ще изкара... а колко ще ти излезе труда по сваляне на вариатора, слагане на новия кит, качване обратно... по-рентабилно е - нов вариатор и го забравяш за 100-ина хиляди...
Две черни перли... Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93
Китът колко ще изкара... а колко ще ти излезе труда по сваляне на вариатора, слагане на новия кит, качване обратно... по-рентабилно е - нов вариатор и го забравяш за 100-ина хиляди...
То в това спор няма ,ама колегата си питаше за кит - ся ако си я правиш сам може и рентабилно да е .......
Не се лъжете,не са еднакви вариаторите на всички ТС-и,на стария мотор с металния капак е с различен вариатор,втре е една част,и много трудно се оправя с кит,докато новите които са на 2 части,млъкват винаги с китче,но не се знае докога,аз съм карал над 40 000 км. с ремонтиран вариатор.
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
докато новите които са на 2 части,млъкват винаги с китче,но не се знае докога,аз съм карал над 40 000 км. с ремонтиран вариатор.
Преди време на колега в сервиза му отворихме такъв вариатор от новите, направихме такава подложка като от кита, макар че беше от някаква фешън материя дето не и помня името и вече няколко хиляди км е бетон.......
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
От няколко дни на 147-та започна да и трака вариаторът. Позамислих се да го сменя, ама реших първо да видя за какво иде реч. Наминах при Scareface и тъй като той е стабиляга, даде ми един вариатор да си го разглобя и да го правя каквото си искам. Та разглобих го аз и установих, че при такава здрава подложка и зъби на частите му не би трябвало да чука въобще, ако ... има масло под налягане в него. Или вече не се е тотално потрошил. Тогава се насочих към клапана му за управление. Отвих двете винтчета отгоре му (малките) и измъкнах капачката (бобинката) изскочи едно цилиндрично прътче с конус от долната част. Изскочи не е точната дума щот не се движеше добре в леглото си. Извадих го, почистих го, изшкурих матиралата част по него, издухах леглото му и го сглобих. И за мое учудване, като запалих колата вариаторът изтрака два-три пъти и двигателят утихна. Сега търся ударна отверка за да сваля целия клапан за профилактика
Comment